To obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność Klientów. Klienci wracają ponieważ byli dobrze obsłużeni a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone.
Szkolenie dla osób pracujących w działach wyspecjalizowanych i ukierunkowanych na obsługę klienta. Dobry pomysł, aby wyszlifować swoje umiejętności i zyskać merytoryczną i praktyczną przewagę nad konkurencją. Szkolenia przynoszą korzyści dla firmy, jak i dla samych pracowników. Pracodawca wysyłając swój dział na szkolenia udowadnia, ze zależy mu na rozwoju pracowników. Z kolei pracownik rewanżuje się większym zaangażowaniem w pracy.
Umiejętności związane z zakresem obsługi klienta, w tym techniki i narzędzia sprzedaży to podstawowy element, dzięki któremu można zbudować pozytywne i długotrwałe relacje klientami. A docelowo podnieść prestiż i satysfakcję ze współpracy z Państwa firmą. Nasze Szkolenia zwiększyć efektywność komunikacji w rozmowach z klientami oraz będą podstawą do wypracowania fachowych umiejętności związanych ze standardami sprzedaży.
Profesjonalizm, wysoka jakość, zajęcia interaktywne oraz wymiana doświadczeń – to cechy, które wyróżniają Nasze Szkolenia. Obsługa klienta oraz doskonalenie umiejętności z tym związanych, analiza doświadczeń uczestników szkoleń gwarantują, że nabyte umiejętności i wiedza korzystnie wpłyną na komunikację z klientem i poprawę wizerunku sprzedawcy.
Cele szkolenia:
- Doskonalenie umiejętności budowania pozytywnego kontaktu z klientem
- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych z klientem
- Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeby klienta
- Nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- Doskonalenie umiejętności prezentacji Klientowi produktu, oferty, promocji przy wykorzystaniu znajomości etapów i zasad prowadzenia rozmowy handlowej
- Nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści
- Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
- Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Wypracowanie umiejętności radzenie sobie w obiekcjami klienta, odpowiadanie na pytania, wyjaśnienie wątpliwości
- Nabycie większej pewności siebie w kontakcie z klientem
Korzyści
Uczestnicy po przebytym szkoleniu:
- Będą rozpoznawać potrzeby klientów
- Będą potrafili prowadzić i zamykać proces sprzedaży
- Będą znali techniki sprzedaży, nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
- Zdobędą praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta
- Będą potrafili skutecznie komunikować się podczas rozmowy telefonicznej i spotkania z klientem
- Będą sprawniej odnajdywać się w sytuacjach nagłych, niezaplanowanych i kryzysowych
- Będą odczuwać mniejszy stres związany z pracą i stają się na niego bardziej odporni
- Będą sprawniej odnajdywać się w sytuacjach nagłych, niezaplanowanych i kryzysowych
Korzyści dla Firmy:
- Pracownicy wykonują większą ilość pracy w tych samych ramach czasowych co przed szkoleniem
- Poprawi się u Kadry koncentracja na ważnych celach i zadaniach
- Poprawia się komunikacja pomiędzy pracownikami
- Poprawia się jakość pracy
- Twoja Firma udoskonala produkt/usługę dla klienta
- Firma traktowana jest przez klientów jako solidna i niezawodna
- Wzrost wyników sprzedażowych
- Wzrasta Jakość pracy, firma jest w stanie realizować bardziej ambitne cele
- Wzrasta efektywność i konkurencyjność firmy
Grupa docelowa:
- Pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży,
- Handlowców różnych branż , sprzedawców usług, osób odpowiedzialnych za proces sprzedaży
- Kadry zarządzającej
- Właścicieli firm