To obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność Klientów. Klienci wracają ponieważ byli dobrze obsłużeni a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone.

Szkolenie dla osób pracujących w działach wyspecjalizowanych i ukierunkowanych na obsługę klienta. Dobry pomysł, aby wyszlifować swoje umiejętności i zyskać merytoryczną i praktyczną przewagę nad konkurencją. Szkolenia przynoszą korzyści dla firmy, jak i dla samych pracowników. Pracodawca wysyłając swój dział na szkolenia udowadnia, ze zależy mu na rozwoju pracowników. Z kolei pracownik rewanżuje się większym zaangażowaniem w pracy.

Umiejętności związane z zakresem obsługi klienta, w tym techniki i narzędzia sprzedaży to podstawowy element, dzięki któremu można zbudować pozytywne i długotrwałe relacje klientami. A docelowo podnieść prestiż i satysfakcję ze współpracy z Państwa firmą. Nasze Szkolenia zwiększyć efektywność komunikacji w rozmowach z klientami oraz będą podstawą do wypracowania fachowych umiejętności związanych ze standardami sprzedaży.

Profesjonalizm, wysoka jakość, zajęcia interaktywne oraz wymiana doświadczeń – to cechy, które wyróżniają Nasze Szkolenia. Obsługa klienta oraz doskonalenie umiejętności z tym związanych, analiza doświadczeń uczestników szkoleń gwarantują, że nabyte umiejętności i wiedza korzystnie wpłyną na komunikację z klientem i poprawę wizerunku sprzedawcy.

Cele szkolenia:

  • Doskonalenie umiejętności budowania pozytywnego kontaktu z klientem
  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych z klientem
  • Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeby klienta
  • Nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
  • Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
  • Doskonalenie umiejętności prezentacji Klientowi produktu, oferty, promocji przy wykorzystaniu znajomości etapów i zasad prowadzenia rozmowy handlowej
  • Nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści
  • Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
  • Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Wypracowanie umiejętności radzenie sobie w obiekcjami klienta, odpowiadanie na pytania, wyjaśnienie wątpliwości
  • Nabycie większej pewności siebie w kontakcie z klientem

Korzyści

Uczestnicy po przebytym szkoleniu:

  • Będą rozpoznawać potrzeby klientów
  • Będą potrafili prowadzić i zamykać proces sprzedaży
  • Będą znali techniki sprzedaży, nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
  • Zdobędą praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta
  • Będą potrafili skutecznie komunikować się podczas rozmowy telefonicznej i spotkania z klientem
  • Będą sprawniej odnajdywać się w sytuacjach nagłych, niezaplanowanych i kryzysowych
  • Będą odczuwać mniejszy stres związany z pracą i stają się na niego bardziej odporni
  • Będą sprawniej odnajdywać się w sytuacjach nagłych, niezaplanowanych i kryzysowych

Korzyści dla Firmy:

  • Pracownicy wykonują większą ilość pracy w tych samych ramach czasowych co przed szkoleniem
  • Poprawi się u Kadry koncentracja na ważnych celach i zadaniach
  • Poprawia się komunikacja pomiędzy pracownikami
  • Poprawia się jakość pracy
  • Twoja Firma udoskonala produkt/usługę dla klienta
  • Firma traktowana jest przez klientów jako solidna i niezawodna
  • Wzrost wyników sprzedażowych
  • Wzrasta Jakość pracy, firma jest w stanie realizować bardziej ambitne cele
  • Wzrasta efektywność i konkurencyjność firmy

Grupa docelowa:

  • Pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży,
  • Handlowców różnych branż , sprzedawców usług, osób odpowiedzialnych za proces sprzedaży
  • Kadry zarządzającej
  • Właścicieli firm