Efektywna sprzedaż nie polega tylko na usłyszeniu tego, co Klient mówi i sprzedaniu mu tego, ale także na umiejętności dostrzeżenia innych potrzeb Klienta, także tych, z których Klient nie zdaje sobie jeszcze sprawy.

Szkolenie z EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY to możliwość zdobycia umiejętności wykorzystywania różnych metod i technik przyczyniających się do odkrywania ukrytych potrzeb Klienta jak i nawiązywania z nim pozytywnych relacji. Nasze szkolenia dedykowane są osobom, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności związane z techniką sprzedawania i oferowania produktów. Prowadzenie i zamykanie procesu sprzedaży oraz techniki utrzymania długofalowych relacji z klientami. Sprzedaż i praca z klientami wymaga szczególnego podejścia i kompetencji interpersonalnych. Podczas zajęć warsztatowych trenerzy opowiedzą o niezbędnych narzędziach do realizacji celów sprzedażowych, przedstawią korzyści dla firmy i korzyści dla samych pracowników. Szkolenie oparte jest na zdobywaniu praktycznych umiejętności. Podczas warsztatów wykorzystujemy interaktywne techniki aktywizujące uczestników, m.in. burze mózgów, dyskusje i gry symulacyjne. Dzięki temu uczestnicy naszych szkoleń nie tylko zdobywają cenne umiejętności, które pomagają w życiu zawodowym , ale i świetnie się przy tym bawią, a czas spędzony na szkoleniu to czysta przyjemność.

Cele szkolenia:

  • Nabycie umiejętności komunikowania się i unikania błędów w komunikacji z klientem
  • Efektywne stosowanie poszczególnych technik sprzedaży
  • Nauka prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
  • Zdobycie umiejętności przygotowania się do prowadzenia rozmów przez telefon
  • Nauka pozyskiwania informacji o kliencie
  • Nabycie umiejętności stosowania języka korzyści
  • Wypracowanie efektywnych standardów w obsłudze klienta
  • Nabycie umiejętności podnoszenia i udoskonalania jakości obsługi klienta
  • Nabycie umiejętności budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientem
  • Nabycie umiejętności budowania kontaktu i porozumienia
  • Nabyci umiejętności dostosowania ofert do indywidualnych potrzeb klienta
  • Zdobycie umiejętności pozyskiwania klienta

Korzyści dla firmy:

  • Wzrost jakości obsługi Klientów
  • Wzrost wyników sprzedaży
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych handlowców
  • Zmniejszenie liczby reklamacji
  • Mniejsza ilość trudnych sytuacji podczas obsługi Klientów
  • Wzmocnienie postawy pro-klienckiej
  • Wzrost zadowolenia i lojalności Klientów
  • Uzyskanie pożądanego wizerunku firmy
  • Zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
  • Łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klientów – szybsze dostosowanie oferty do rynku

Korzyści dla uczestnika:

  • Wzrost umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
  • Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji
  • Będą potrafili diagnozowania potrzeby Klienta
  • Unikać trudnych sytuacji podczas rozmów z Klientami
  • Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach
  • Zdobędą umiejętność dostrojenia się do typu Klienta
  • Reagować na atak i krytykę
  • Zdobędą umiejętności sprzedaży komplementarnej
  • Poznają techniki posługiwania się językiem korzyści indywidualnych Klientów
  • Będą potrafili rozwijać umiejętności właściwej reakcji na wątpliwości i pojawiające się obiekcje podczas sprzedaży
  • Będą używać właściwych argumentów niezdecydowanych
  • Zdobędą praktyczną wiedzę, jak poprowadzić i finalizować transakcje:
  • Zwiększy się ilość finalizowanych transakcji
  • Znajdą odpowiedź na pytanie: Jak prowadzić rozmowy z trudnym klientem?

Grupa docelowa:

  • Pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży,
  • Handlowców różnych branż , sprzedawców usług, osób odpowiedzialnych za proces sprzedaży
  • Kadry zarządzającej
  • Właścicieli firmy