Efektywna sprzedaż nie polega tylko na usłyszeniu tego, co Klient mówi i sprzedaniu mu tego, ale także na umiejętności dostrzeżenia innych potrzeb Klienta, także tych, z których Klient nie zdaje sobie jeszcze sprawy.
Szkolenie z EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY to możliwość zdobycia umiejętności wykorzystywania różnych metod i technik przyczyniających się do odkrywania ukrytych potrzeb Klienta jak i nawiązywania z nim pozytywnych relacji. Nasze szkolenia dedykowane są osobom, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności związane z techniką sprzedawania i oferowania produktów. Prowadzenie i zamykanie procesu sprzedaży oraz techniki utrzymania długofalowych relacji z klientami. Sprzedaż i praca z klientami wymaga szczególnego podejścia i kompetencji interpersonalnych. Podczas zajęć warsztatowych trenerzy opowiedzą o niezbędnych narzędziach do realizacji celów sprzedażowych, przedstawią korzyści dla firmy i korzyści dla samych pracowników. Szkolenie oparte jest na zdobywaniu praktycznych umiejętności. Podczas warsztatów wykorzystujemy interaktywne techniki aktywizujące uczestników, m.in. burze mózgów, dyskusje i gry symulacyjne. Dzięki temu uczestnicy naszych szkoleń nie tylko zdobywają cenne umiejętności, które pomagają w życiu zawodowym , ale i świetnie się przy tym bawią, a czas spędzony na szkoleniu to czysta przyjemność.
Cele szkolenia:
- Nabycie umiejętności komunikowania się i unikania błędów w komunikacji z klientem
- Efektywne stosowanie poszczególnych technik sprzedaży
- Nauka prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- Zdobycie umiejętności przygotowania się do prowadzenia rozmów przez telefon
- Nauka pozyskiwania informacji o kliencie
- Nabycie umiejętności stosowania języka korzyści
- Wypracowanie efektywnych standardów w obsłudze klienta
- Nabycie umiejętności podnoszenia i udoskonalania jakości obsługi klienta
- Nabycie umiejętności budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientem
- Nabycie umiejętności budowania kontaktu i porozumienia
- Nabyci umiejętności dostosowania ofert do indywidualnych potrzeb klienta
- Zdobycie umiejętności pozyskiwania klienta
Korzyści dla firmy:
- Wzrost jakości obsługi Klientów
- Wzrost wyników sprzedaży
- Wzrost kompetencji sprzedażowych handlowców
- Zmniejszenie liczby reklamacji
- Mniejsza ilość trudnych sytuacji podczas obsługi Klientów
- Wzmocnienie postawy pro-klienckiej
- Wzrost zadowolenia i lojalności Klientów
- Uzyskanie pożądanego wizerunku firmy
- Zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
- Łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klientów – szybsze dostosowanie oferty do rynku
Korzyści dla uczestnika:
- Wzrost umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
- Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji
- Będą potrafili diagnozowania potrzeby Klienta
- Unikać trudnych sytuacji podczas rozmów z Klientami
- Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach
- Zdobędą umiejętność dostrojenia się do typu Klienta
- Reagować na atak i krytykę
- Zdobędą umiejętności sprzedaży komplementarnej
- Poznają techniki posługiwania się językiem korzyści indywidualnych Klientów
- Będą potrafili rozwijać umiejętności właściwej reakcji na wątpliwości i pojawiające się obiekcje podczas sprzedaży
- Będą używać właściwych argumentów niezdecydowanych
- Zdobędą praktyczną wiedzę, jak poprowadzić i finalizować transakcje:
- Zwiększy się ilość finalizowanych transakcji
- Znajdą odpowiedź na pytanie: Jak prowadzić rozmowy z trudnym klientem?
Grupa docelowa:
- Pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży,
- Handlowców różnych branż , sprzedawców usług, osób odpowiedzialnych za proces sprzedaży
- Kadry zarządzającej
- Właścicieli firmy